Font Size

Screen

Profile

Layout

Direction

Menu Style

Cpanel
You are here Life & Style ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τριχόπτωση10 τροφές για να την περιορίσετε

Ποιες τροφές μειώνουν την τριχόπτωση; Διαβάστε 10 τροφές που συμβάλλουν στην ατιμετώπιση της πτώσης των μαλλιών. Συνδέεται η διατροφή με την τριχόπτωση; Σύμφωνα με τους ειδικούς, ναι. Από την άλλη πλευρά όμως, σε περιπτώσεις που η τριχόπτωση είναι κληρονομική, λίγες είναι οι εναλλακτικές που υπάρχουν και καμία από αυτές δεν μπορεί να υποσχεθεί πλήρη επαναφορά των χαμένων μαλλιών.

 

Περισσότερα...

Έξι γρήγορα σνακ (προτού βγείτε) για να αποφύγετε το hangover

Βρετανοί διατροφολόγοι συνιστούν έξι γρήγορα και εύκολα σνακ που μπορείτε να δοκιμάσετε άφοβα πριν από την... κραιπάλη, ώστε να μειωθούν οι παρενέργειες της επόμενης ημέρας από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ κοινώς hangover.

Περισσότερα...

Μαύρο χαβιάρι Ρωσίας Επανέναρξη εξαγωγών μετά από εννέα χρόνια

Η Ρωσία θα εξαγάγει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για πρώτη φορά μετά από εννέα χρόνια, χαβιάρι που παρήχθη από οξυρρύγχους ιχθυοκαλλιέργειας. Με τον τρόπο αυτό η ρωσική Υπηρεσία Αλιείας ευελπιστεί ότι μέσα σε μερικά χρόνια θα έχει επιστρέψει στη θέση του πρώτου παγκόσμιου εξαγωγέα.

Περισσότερα...

Η συνωμοσία της τροφής "Καταβροχθίστε"

Πες μου τι τρως, να σου πω από τι θα νοσήσεις. Πες μου από τι πάσχεις, να σου δείξω πώς θα θεραπευτείς. Μια σειρά ασθενειών και συνακόλουθα η αντιμετώπισή τους κρύβονται κυριολεκτικά στο πιάτο μας. Αυτό υποστηρίζουν, τεκμηριώνοντάς το, ελάχιστα προβεβλημένες έρευνες και επιστήμονες αλλά και πρώην ασθενείς στην κάμερα δύο αμερικανίδων σκηνοθετών.

Περισσότερα...

Οι διατροφική αξία της φλούδας

Από τα σκόρδα μέχρι τις μπανάνες, οι ειδικοί συνιστούν να βρούμε τρόπους για να τρώμε και την φλούδα ορισμένων φρούτων και λαχανικών. Γιατί; Διότι περιέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που μπορούν να μας προστατεύσουν από πολλά δεινά, μεταξύ των οποίων και ο καρκίνος...

Περισσότερα...

Η μπύρα σαν φάρμακο

Δύο ποτήρια μπύρα ale και lager την ημέρα μπορούν να μας βοηθήσουν να αδυνατίσουμε, ενώ μειώνουν τον κίνδυνο διαβήτη και υπέρτασης, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Οι ισπανοί ερευνητές που την πραγματοποίησαν εξήγησαν ότι η μπύρα περιέχει φολικό οξύ, βιταμίνες, σίδηρο και ασβέστιο, και ότι παρέχει τα ίδια οφέλη στην υγεία με αυτά που ήδη έχουν αποδοθεί στην μετρημένη κατανάλωση κρασιού.

Περισσότερα...

Το μέλι σώζει από το hang-over

Αν είστε ζαλισμένοι από τη χριστουγεννιάτικη μέθη, τότε το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να φάτε μέλι, συνιστούν βρετανοί επιστήμονες. Σύμφωνα με νέα έρευνα, το μέλι αποτελεί το ιδανικό αντίδοτο στον πονοκέφαλο που προκαλεί ένα γερό μεθύσι.

Περισσότερα...

Η δύναμη της φαντασίας το νέο "όπλο" στην μάχη για μείωση του βάρους

Την καθιερωμένη αντίληψη ότι όσο περισσότερο σκέφτεται κανείς το φαγητό, τόσο πιο πολύ τρώει τελικά, έρχεται να καταρρίψει μία νέα επιστημονική έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Science».

 

Περισσότερα...

Ασσύρτικο Στα 100 καλύτερα κρασιά

Στα εκατό καλύτερα κρασιά του κόσμου βρίσκεται το «Ασσύρτικο Κουτσιογιαννόπουλος Σαντορίνη» σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό «Wine Spectator» και συγκεκριμένα στην 86η θέση με 91 βαθμούς.

Περισσότερα...